Tilgang til system for vann- og avløpskart

Profesjonelle aktører innenfor bygg og anlegg har ofte behov for å vite hvor vann- og avløpsanleggene til kommunen ligger for å utføre jobben sin.
I Karmøy kommune kan du som profesjonell aktør søke om tilgang til kommunens kartsystem for vann- og avløpsanlegg.

Bildet viser en ansatt i Karmøy kommune som jobber i kartapplikasjoner - Klikk for stort bilde

Har du ofte behov for å vite hvor vann- og avløpsledninger ligger?

Jobber du i et firma som for eksempel driver med rørlegging eller prosjektering av anlegg og ofte trenger å vite hvor vann- og avløpsledningene ligger?
Da kan du søke om tilgang til kommunens digitale vann- og avløpskart, Gemini portal+.

For bestilling av bruker til Gemini Portal+ fyller du ut dette søknadsskjemaet så godt du kan.
Så snart søknaden er godkjent av kommunen blir det opprettet en bruker til deg i Gemini portal+, og du får tilsendt informasjon om pålogging og bruk på e-post. Les informasjonen i den tilsendte mailen nøye.

...eller bare en sjelden gang?

Dersom du bare trenger tilgang til vann- og avløpskartet en sjelden gang, eller som et engangstilfelle, kan du kontakte ansvarlig for vann- og avløpskart, kontaktinformasjon finner du lengre ned på siden. Du vil da få tilsendt den kartdokumentasjonen du trenger.