Ønsker du å bli fastlege i Karmøy?

Karmøy kommune tilbyr flere muligheter til å jobbe som fastlege.

Kommunen har 30 fastlegehjemler fordelt på ni legesentre, hvorav syv er privatdrevne og to er kommunale. Alle legekontorene er godt plassert med dyktig og erfarent helsepersonell.

Søk her

Du kan også bli vikar i en ledig stilling for å prøve ut jobben som fastlege.

Vi tilbyr:

• ALIS/spesialisering innen allmennmedisin for leger som inngår avtaler på 3 måneder eller mer.
  • Oppstartstilskudd på 400 000 kroner i næringsdrift når legen overtar hjemmel/praksis fra en annen lege.
  • Økt grunntilskudd i en 0-hjemmel/nyopprettet praksis opp til 800 pasienter.
  • Praksiskompensasjon inntil 10 dager for leger i næringsdrift ved egen eller barns sykdom.
  • Bonusavtale for leger i fastlønnet stilling: 60 % av Helfo-refusjoner over 50 000 kroner.

For mer informasjon, kontakt sektorsjef helse og velferd Margareth Stokke Tangen på telefon 98 43 44 05. Du kan gjerne sende en SMS i forkant.