Bli med i kulturskolen du også!

Karmøy kulturskole legger stor vekt på å være tilgjengelig for alle i kommunen, og har et mangfoldig tilbud med undervisning i musikk, dans, teater og visuelle kunstfag. Det er fortsatt mulig å melde seg på til elevplass for skoleåret 2024-2025 med påmeldingsfrist 1. mai.

Unge som spiller musikk - Klikk for stort bilde

I Karmøy kulturskole kan du lære å spille et instrument, spille teater, jobbe med kunst og mye mer. Kulturskolen gir ukentlig undervisning med dyktige lærere, og du blir en del av et kreativt miljø blant barn og unge i Karmøy. Kulturskolen har undervisning fra august til juni, og elevplassen gjelder for et år om gangen.

Skaperglede - kulturskolens egen podcast.
Her kan du lære mer om kulturskolen, og møte lærerne, elevene og andre i kulturlivet.

Ta en titt på kulturskolens digitale brosjyre

Har du allerede plass i kulturskolen kan du re-registrere elevplassen dersom du ønsker å fortsette til høsten.

Les mer om hvert fag og søk kulturskoleplass. Påmeldingsfristen er 1. mai.

Har du spørsmål eller lurer på noe så ta kontakt på e-post eller ring telefon 52 81 16 00.