Fakturaoversikt på Min side

Karmøy kommune digitaliserer stadig mer og gir deg nå fakturaoversikt for de tre siste årene på Min Side på nett. Logg deg inn  med bank ID og se hva som er betalt og ikke. Har du utfordringer med å betale på forfallsdagen kan du be om en kort betalingsutsettelse.

Grafikk Min side - Klikk for stort bilde

Karmøy kommune mottar jevnlig henvendelser fra innbyggerne som ser at de har fått en kommunal regning i nettbanken, men de ser ikke hva det gjelder. Nå kan den enkelte innbygger logge seg inn med Bank ID for å se fakturaen via Min side på www.karmoy.kommune.no. Andre ønsker en kopi av fakturaen hvor de har betalt for helsehjelp, barnehage, SFO eller kanskje kommunale avgifter. På Min side kan du selv laste ned regningen. Du får også oversikt over hvilke fakturaer som er betalt og ikke.

Forfallsdato

Av og til kan det være krevende å betale regningen fra kommunen innen frist. Ved å gå inn på «Min side» kan du be om endret forfallsdato på inntil 14 dager.

Logg inn på Min side