Opplev flotte turer i Karmøy med Telltur

Lørdag 23.mars begynner årets Telltur sesong med 12 flotte turer fra Karmøy. Ved hjelp av appen Norgeskart friluftsliv kan du lett registrere turen din når du ankommer målet.

kart.grafikk.telltur - Klikk for stort bilde

Hva er Telltur?

Telltur gjør det enklere å være aktiv i naturen. Det er et digitalt opplegg som viser deg turer over hele Norge. Det er turer som passer for folk i alle aldre og med forskjellig erfaring. Og en registrerer turen gjennom appen Norgeskart friluftsliv.

Telltur-turer i Karmøy

Karmøy, kjent for sin vakre natur og rike historie, tilbyr en rekke Telltur-turer som gir en unik mulighet til å utforske kommunen. Disse turene varierer i vanskelighetsgrad. Det finnes flere turer for barnefamilier og turer for de som trenger universelt tilrettelagte turer.

I år har vi 12 forskjellige turer rundt om i kommunen. De fleste er turer vi har arrangert tidligere, noen fra mange år tilbake og noen fra i fjor. Vi har også lagt til to nye turer dette året: Tistreidvatn og Grottene på Fosen. Disse turene er spennende for alle aldre.

Dette er de turene i har i år

• Arafjell
  • Fotvatnet/Litlavatn